måndag 5 maj 2008

Tandvärk

Hej!
Sitter här o tycker så synd om mig själv, jag har tandvärk. Tänk att man kan bli så dålig av en tand. Men jag har genomlidit helgen o snart är det tisdag då fick jag en tid.

Men pga värken så var jag tvungen att sysselsätta mig med grovarbete, jag grävde ett håll i gräsmattan o där placerade jag en fontän som låg i förrådet så nu är den på plats, det var på tiden.

Men det är inte klart än. Det saknas sten lite växter. men på G.
Fortsättning följer.
Ha en skön vecka.
Chatarina

6 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

Stackare där med tandvärk...
HA´en bra vecka!
Miamaria

Gårdsromantik sa...

Stackare där - hoppas det gick bra hos tandläkaren!

Kram Maud

Hus och Rum Shop sa...

Läste en massa inlägg jag missat. Vilka roliga mässor du varit på. Förstår att du fått inspiration till din altan.

Ha det gott

Annica

White Season sa...

Isch för tandvärk din stackare, hoppas det gått över...
Jag har inte varit runt något på sista tiden, men du ska veta att jag blir sååå glad varje gång jag får en kommentar från dig, du verkar så himla rar...
Kram på dig, vilket väder... längtar ut! Malin

Jes/Vita villa vila sa...

Å hoppas din tandvärk har släppt nu - fy det är inte roligt!

Vilken fin blogg du har!

Jes

White Season sa...

Hoppas du mår bättre, och har du handlat några växter till ditt fina arrangemang?
Ja du skymtar mitt planteringsbord ute vid boden, ska fota det någon dag :-)
Kram kram, ny arbetsvecka pust Malin