tisdag 13 maj 2008

Grus,sten och blommor

Lördag. Jag jobbade till 14.00 sedan tog jag helgen. Det var riktig sommarvärme, vi grillade på eftermiddagen och efter det tog vi en långpromenad för att sedan gå hem o gräva o gräva.
Söndagen var lika underbar, strålande sol. Vi intog alla måltider ute. Och fortsatte med att fixa i trädgården.
Måndag. Jag tog en semesterdag för Vi skulle åka till Örebro o shoppa och jag skulle till Usö på mammografi, men så blev det ju inte sonen vaknade med hög feber på natten, så det var den semesterdagen. Jag fick åka till Usö på eftermiddagen när mannen kommit hem. Men jag han med blomsterlandet, Ikea och Coop.

Så nu sitter jag här igen med sjukt barn. Han sover nu, så jag passar på och skriver på bloggen. Sedan ska jag kolla in hos er andra.
Före och under arbetets gång.
Visar mer bilder när det är klart.
Ha det så gott vi hörs
Chatarina

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Men stackars liten. Tufft att vara småbarnsförälder. Ni hade i alla fall en härlig helg!

Kram Maud

Nettan sa...

Visst är det typiskt att något alltid ska hända, när man planerat nått =0(.

Hoppas inte det är så allvarligt !
Var till arbetsf. i Kr-hamn idag, men innan fick jag hämta dottern i skolan som vart lite " dålig ", men klarade sig själv som tur va medans jag va iväg ;0).

Så fint det kommer bli i trägården.
Kram Nettan