onsdag 14 maj 2008

NÄFVEQVARNS BRUK

Denna Järnsoffa kommer från Näfveqvarns bruk.

Här kommer bild på det som jag gjorde i helgen. Det är inte klart ännu som ni ser vid plattorna. Mannen håller på o lägger om dem, men jag kunde inte vänta, man är så ivrig att få klart. Men gruset är iallafall på plats.

Järnkorgen o Pelargonerna köpte jag på Blomsterlandet. Kudden var en kökshandduk men jag sydde en kudde av den. Buxbomen ska klippas till rundabollar. Det saknas ett brickbord.


Ha det så gott
Chatarina

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så fin soffa - kommer att bli jättefint!

Kram Maud

White Season sa...

Verkligen fin soffa! Och lantliv, den har inte jag än...undra om den ligger på köksbordet idag kanske :-) Ni har fått mycket gjort i helgen, ser jätte inbjudande ut och en härlig plats, med grus och sten.
Kram kram och ha en fortsatt bra vecka, Malin

Hus och Rum Shop sa...

Vilken välkomnande entré ni fått!
Ni får verkligen fint i er trädgård!

Annica