söndag 27 april 2008

Dagbädd

Tusensköna



I går var en hääärlig lördag med sol o mycket jobb i trädgården. Men i dag är det grått o trist har inte varit utanför dörren.
På f.m var en kompis här med godis till Viktor. Han gillar gurka, hon hade varit på tur till Vadstena och var till ADOLFSNÄS HANDELSTRÄDGÅRD där de odlar sina egna gurkor och annat. Färsk Svensk gurka så god.
Och nu i kväll kom stora sonen hem en sväng och hade med sig tjejens schäfer på 2 år gissa om det var ös här, Viktor 3 år i Juli o schäfern.

Har ställt min dagbädd på altanen. Har haft den på balkongen förut men man är aldrig där, så det är bättre att ha den på altan. Då kan man myspysa där i kvälls solen. Ska fixa ny madrass o en massa nya kuddar. Men det får bli när vädret tillåter.

Ha en bra början på veckan Chatarina

3 kommentarer:

White Season sa...

Vilken fin dagbädd, jaa den ska stå där den används och så mysigt där kommer bli...
Låter som du haft en skön dag, själv har jag bara jobbat... trött nu så det blir en snabbpromenad med våran hund på fälten.
Så nu har jag lagt ut en liten bild på altanen, men som sagt vi har liiiite kvar :-)
Kram Malin

Hem och Lycka sa...

Så mysigt med en dagbädd därute, underbart! kram

Sallys hus sa...

Oj va mysigt!!
Där skulle jag kunna tänka mig att ligga just nu bland en mass kuddar i solvärmen......
Så fin din lilla hörna med fönstret, stegen och drivbänken är!!
Stor viiill haaaaaaaa stämpel.
Hoppas allt är bra med er...här hostas det och snörvlas från alla håll och kanter.
Kram Katarina