onsdag 21 maj 2008

Sjukstuga

Kan en maskros vara vacker?







Har nu varit hemma i nästan två veckor med sjuk son. Jag själv har tappat rösten så det är rätt lugnt här hemma, tycker de övriga. Mannen kom hem med feber. Jag längtar till jobbet, så i morgon ska jag dit men bara en dag på fredag är jag ledig, lördag jobbar jag igen. Hoppas kunderna förstår min skrovliga röst.

Jag har inte varit ute o fixat i trädgården, så nu börjar maskrosorna att komma. Men det man upptäcker när man tittar på dem är ju att de är ju ganska läckra. Så jag gick o hämtade in några.
De är så läckra mot det blåa.
Ha en skön kväll.
Chatarina

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Mot koboltblått lyste de ovanligt fint!

Kram Maud

Hus och Rum Shop sa...

Visst kan maskrosor vara vackra....det beror på vem som plockat dem.

Krya på er!

Kram A