söndag 13 april 2008

Trädgårds mässan

Nu har jag varit på trädgårds mässan i Älvsjö.
Det är så inspirerande att bara gå där.
Jag hittade en monter där jag fastnade nästan 1 timme.
Fröken Tvärsemot Vanadisplan 2 Stockholm. Den butiken är värt ett besök.

Förbereder en bordsdekoration.

Titti o hennes kompanjon




Här gör han en ställning av bamburör. ¨Han trycker ner dem i en kruka med Plättar i luften som han låter den hänga över o sedan en krans av häng björkris så det blev som ett fågelbo.




Här har Titti gjort en vas av bambu rör i olika längder o fyllt men blommor. Till höger står den färdiga skapelsen som hennes kompanjon gjorde

Ha en skön vecka.

Chatarina

5 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka roliga bilder att titta på, så inspirerande! Kram!

Nettan sa...

Ser ut som om du haft en rolig & inspirerande dag =0), härliga bilder visar du med..
Ha det gott..
Kram Nettan

Villa elva-kulla sa...

Vilka härliga bilder.
Snart blir det trädgårdsmässa här i norr också, fast de snöar ute.
Ha de gott!
/ Jennie

MiaMaria sa...

Hejsan!
Men så trevliga bilder där skulle man verkligen ha varit......

Ha´en skön vecka!
Miamaria

Sallys hus sa...

Hallå där!
Vilken mässa!
Där hade man ju gärna velat vara!!!
Vilken källa till inspiration!!!
Om du ger mig din mailadress så ska du få en inbjudan av mig.....för vist har du inte fått nån??
Nu är jag helt snurrig tror jag.....fniss...
Ha en bra dag!
Kram katarina