torsdag 10 april 2008

Stiltje

Hej!

Här hemma händer ingenting. Sonen är sjuk, så all tid går åt till att ta hand om honom.

Jag längtar till värmen så man kan vara ute i trädgården, men här har det bara snöat.
Men vad händer solen skiner.........
Solen varade inte länge nu är det grått igen . Man får hoppas på helgen. Jag åker på trädgårdsmässan på lördag ska bli så kul o skönt att komma ut o roa sig.

Så det jag har o vissa är mina vita tulpaner jag fick av mannen i veckan.
Dom står nu på köksbordet.


Ha nu en skön helg o njut.
Chatarina

5 kommentarer:

Allis sa...

Att vara hemma med sjukt barn är inte kul och inte heller när våren tycks vänta på sig!! Men du har en toppen man som kommer med så vackra tulpaner!!
Ha en trevlig dag på trädgårdsmässan!
Trevlig helg!
Eva-Lis

Sallys hus sa...

Hallå där!
Hu det låter inte så kul...eller egentligen tycker jag nog det låter rätt mysigt.....bara för att mina barn inte är så små längre.....man romantiserar gärna allt som har med små barn att göra då.....
Men du va många inlägg jag missat...
Vilket fint fönster och vilken fin tavla din vän målat!!
Grattis i efterskott!
Vita tulpaner är min favvo också....de är alltid lika fina.... hi hi...tänk för några år sedan tyckte jag vita var tråkiga...nu är det den färg man helst tar....fniss...
ha en toppen helg1
Kram katarina

Nettan sa...

Hoppas du får en skön helg & dag på trädgårdsmaääsan =0) !
På Vita Rummet hittar man ALLT ;0) & inget som jag skulle ha fanns =0(
Får se om det finns på SIA i Örebro
Kram Nettan

MiaMaria sa...

Krya på sig!

Trevlig helg!
Miamaria

White Season sa...

Krya på er så mycket! Här är bara regn och rusk, trist men en liten utflykt hann jag allt med till Vadstena :-)
Kram kram Malin