lördag 21 juni 2008

Koffert


När jag var till Vadstena Antik http://www.vadstenaantik.com/ så var det dessa två koffertar jag köpte.
Jag tänker måla dem vita. Den stora ska jag använda till bord vid mina däckstolar.
Det är bra med lock så man kan lägga i kuddarna där när de inte annvänds.

Zinkfatet köpte jag på Unnerstagård http://www.unnerstadgardoinredning.com/. Det är ett sånt där bra att ha fat. Just nu är det vatten o flytljus dekorerat med en pion o murgröne kvist.
Hoppas Ni haft en bra midsommar med mycket dans o god mat.
Kram Chatarina

3 kommentarer:

White Season sa...

Hallå! Vad gullig du är, har du fått tidningen :-) Hm ja det är ju lite fler bilder i den än på webben. Läste om din tripp i Östergötland. Vad kul att du åkte till Vadstena, visst är det mycket grejer, ibland skit ibland dyrt och ibland kan man plocka på sig lite blandat... Du hittade ju verkligen fina koffertar, de är perfekta för all möjlig användning, vad kul! Och så snurrade ni ända till Grebo, där bor ju jag ju :-) Unnerstad är fint och hon pratar som bara den, jag tror hon stänger för sommaren nu så jag måste nästan svänga förbi där i helgen. Men just nu har jag ingen köpinspiration, det kommer ju och går som tur är... Vacker bild, med zinkbaljan och zinkfat, jätte fint. Jaha jag jobbar på nästa vecka också sen äntligen lite lugn och ro..
Kramar kramar och tack för dina alltid så gulliga kommentarer, jag har inte hunnit titta in till någon den här veckan tyvärr.. Trevlig helg! Malin

Hem och Lycka sa...

Å vad fina koffertar, praktiska dessutom. Superfint du arrangerat med zinkfatet också. kram!

Sallys hus sa...

Hallå!
Jag ska kika in til dig senare just nu måste jag ut och öppna butiken......du undrade om jag hade öppet idag...det har jag.....jätte kul om du kommer!
Kram katarina