måndag 3 mars 2008

Frisör, florist

I dag var jag o jobbade efter en veckas sjukdom kändes skönt.

När jag slutade gick jag förbi min frisör o köpte lite toning,
kände att jag vill pigga upp mig lite, så det är bara hem o kleta i toningen
så här sitter jag med den i nu. O då är det ett ypperligt tillfälle att blogga, ingen stör.
Psst de tror att jag relaxar.

Miriam Frisör Angelica Florist
Det är Mor o Dotter som har startat Knopp frisör o florist i samma lokal, det är perfekt för när man har suttit hos Miriam i några timmar och fått håret fixat. Så är man lite sugen på att förnya någonting hemma. Så då blir det alltid någon ny blomma eller någon ny dekorations grej.

Hon har även blomsterkurser så vill man göra sin egen blomsterdekoration till påsk så kan man boka en tid hos henne. Så jag tänkte ta med 4 tjejer nu inför påsk å göra något kul.


Ha det gott

Chatarina

3 kommentarer:

Allis sa...

Åh vilket bra ställe, både frisör och blomsterhandel i samma!!
Visst blir man inspirerad av att både "piffa" till sig själv i håret och hemma nu när det går mot vår??!!!
Det är så fint med vårlökar, ris och ägg. Hade köpt en påsklilja som jag hade på trappan och när jag vaknade i morse var det -10 grader här.....:(
Ha en skön tisdag!
Kram Eva-Lis

Sallys hus sa...

Vilken härlig kombination!!
Smart....kan tänka mig att man sittor och funderar på vad man ska ha med för blommor hem då man sitter där i frisörstolen.

Ha en härlig helg!
Kram Katarina

Hem och Lycka sa...

Vad smart med blommor och frisör i samma lokal! Låter kul det där. Ha en härlig helg, kram!