onsdag 27 februari 2008

Vill ha Saker

Denna underbara kökshandduk ska så småning om, få flytta in hos mig i köket.
Den kan man köpa hos Skattkammaren.


Och denna söta tvåvånings korg finns i Lilla Ugglebo

Likaså lyktan.
Detta var några av sakerna jag vill ha nu i vår.
Man längtar så efter att göra något, men orken finns inte riktigt ännu. har legat i sängen i 4 dagar feber, ont i hals, hosta, förkyld. Det är päst. Så nu sitter jag här o drömmer mig bort.
Så tack för att ni finns så man har något att göra på natt kröken.
Ha det så gott Chatarina

4 kommentarer:

Allis sa...

Här kommer en "krya på dig" hälsning till dig!! Visst vill man bara haaaa!!! en massa fina saker nu när det går mot vår......
Ha en trevlig helg och hoppas att du är på bättringsvägen!!
Kramar E

Sallys hus sa...

Hallå!
Va tråkigt att du är sjuk!
Hoppas du mår bättre snart.....
Man tackar och bugar å bockar för reklamen......hi hi...
Jag viskar till dig att nästa vecka får jag en hel pall med nya grejjer som ska tryckas in någonstans.....hi hi....

Jag var tvungen att titta in i ditt dressingroom igen.....
Jag är aldeles hänförd......fattar inte att man kan ha så mycket kläder för det första....
För det andra är jag såååå avis....
Jag och minman delar en pytte liten klädkammare där det är så smockfullt att det inte är någon idé att strycka något innan man hänger in det.
suck....
nån gång vill jag också ha så där!
Krya på dig och ha en härlig helg!
Kram Katarina

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Hem och Lycka sa...

Vilka fina ting du funnit! Trist bara att ligga sjuk, krya på dig och hoppas att du snart är på benen igen. kram!