tisdag 18 mars 2008

Fortsättning i hallen

Jag provade o skrev på ett skåp. I fall jag skulle våga mig på
o skriva på tapeten.

Njaaa jag får nog träna lite innan jag gör det.

Lyktan sitter i fönstret vid dörren.

Har tagit kort på bordet o spegeln.

Tagit genom spegeln på trappen som håller på att renoveras.
Här var förut en spalje i furu men den tog ja bort för flera år sedan.
Med tanke på att ingen ting ha här. MEN så kom det en liten Viktor
som är ............ jaa vad ska jag säga ni vet hur en 2.5 åring kan va.
Har ingen lust att han ska ramla ner så här får vi bygga något så länge.


Är inne lite på att göra ett skafferi under trappen. får se om det blir av.


Detta är räcket på allrummet.
Ha det gott.

Chatarina

7 kommentarer:

solans.blogg.se sa...

Har du skrivit själv. Vad snyggt. Kan rekommendera en hemsida med jättefina dekaler med sån text men det behöverju egentligen inte du som taxtar så fint. Här är i alla fall länken om du vill kika
http://www.vimsadekor.se/butik/

Ha det gott // Solan

Allis sa...

Va fint det blev med texten!!!
Ha en fortsatt skön onsdag!
Kramar Eva-Lis

Sallys hus sa...

Ååå..va fint!

Tänk vad detaljer gör!!!
Önskar att jag hade lite mer tid för sånt!!
Nu är det bara en dags jobb kvar sedan är det ledigt i 4 dagar!!!
Ska bli så skönt såååå.

Önskar dig en härlig påsk!
Kram Katarina

MiaMaria sa...

Tycker att det blev toppen med texten, det är bara att köra på....

Önskar dig en riktig skön
GLAD PÅSK!

Miamaria

Jes/Vita villa vila sa...

Kikar in och säger hej ☺ Vilken härlig blogg du har! Tittar gärna in igen!

Glad Påsk!

Jes

Hus och Rum Shop sa...

Hej!
Vad kul att du vågat skriva på skåpet. Jag har länge tänkt att jag vill göra nåt sånt, men inte riktigt vågat. Eller jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga. Jag gillar det typsnittet du valt. Hur gjorde du? Skrev du på frihand? Det ser väldigt bra ut.

Påsk kram

White Season sa...

Hallå, det var ju hur fint som helst! Har du skrivit det där själv så är du ju värsta proffset. Så jätte fint! Fortsätt så... Vad kul att ni testar pajen, jaa den är verkligen jätte god, och enkel också. Kram och fortsatt Glad Påsk! Malin