måndag 17 mars 2008

Fynd från blomstertorget

Tänk vad det är bra att ha släkten ut sprid.
Jag fick tag i en drivbänk men inte vit den var brun,
men vad gör det när det finns VIT FÄRG.
Så den ska hämtas efter påsk hos svågern i Linköping.
Då ska jag försöka att hinna med unnerstad gård, några butiker i stan, har ni några förslag.
Det ska finnas en butik på landet mellan Linköping o Motala om man åker på den södra sidan av sjön Boren. Men jag vet inte var. Är det någon som vet?
Jag visar bild på mitt fynd när jag har hämtat den.
Så i stället visar jag några av mina påskkäringar.
Påskkärrings lampa den har jag målat själv.

Hoppas ni haft en skön måndag i snö o kyla, inge vår här inte.
Chatarina

2 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hallå där!
Oj vilka många inlägg
jag missat..:(
Har tyvärr inte så mycket bloggtid just nu......
...men du, vad påskfint du har!

Den där drivbänken...viiill ha....
den var en stor vill ha stämpel på...

Hi hi...du skriver att jag har julafton och att du kan hjälpa till.....fniss.....
Du är så välkommen....jag är hjärligt trött på att packa upp nu....DET FÅR JU INTE PLATS!!!
Kläder jobbade väl du med va???
Så det kan du ju....

Ha en härlig påsk!
Kram Katarina

Hus och Rum Shop sa...

Hej!
vad kul att du tittade in hos mig!
Bra och Begagnat ligger på Aspholmen, man svänger in vid brandstationen och fortsätter några hundra meter sedan svänger man in höger efter peugot bilförsäljning. Hoppas du hittar dit och även hittar nåt du gillar. Utbudet varierar ju en hel del.
Hälsn Annica