söndag 20 september 2009

Sovrum




Som ni läst tidigare så håller vi på att göra en liten förändring i sovrummet.
Har nu fått upp garderoberna, jag ville ha skjutdörrar men det gick inte.
Vi har för lågt i tak, så det blev vanliga dörrar.
Här har nu mannen sina kläder. Jag har ju mitt dressingrom.
Jag har inte så många blommor inne på sommaren, så det passade ju väldigt bra att ta in pelargonerna och fylla ut de tomma platserna. Nu kan man njuta av dem ett tag till.
Gillar glasbubblorna som man fyller med vatten så skötter sig vattningen nästan själv.

Ha en bra start på veckan.
Kram Chatarina

1 kommentar:

katarina sa...

Hallå där!

Det var länge sedan!
Så smart med vattenhjälp av bubblor...;)
Jag fnissar åt hur rättvist det är att mannen får ett par garderober och du ett helt lyxigt rum...hihi...det gillar jag.
Lyckliga du som ska få ett växthus och som hunnit till hemsjön...
jag har inte hunnit dit än...
Ha en fortsatt mysig vecka!
kraaaaaaaaam Katarina (lilla ugglebo)