lördag 19 september 2009

Nya Inköp




När vi var till Hemsjön så inhandlade jag några saker.

Det blev en hatthylla men väldigt liten, jag hoppas den ska passa på garderobsväggen i hallen, så man kan hänga av sig jackan när man kommer in och inte behöva öppna garderoben.

Jag skulle vilja ha en knoppbrädda under, så kan även lille man hänga sin jacka där.
Det blev ett brickbord också. Det står nu i vardagsrummet men är tänkt att vara i växthuset när det nu blir klart. Det var vad jag handlade denna gång. Men mer kommer det att bli, för allt han hade var så fint o passar mig perfekt, de skulle även få in andra saker inom kort. så det dröjer inte förrän jag är där igen.
Knoppbrädan jag har på väggen får jag nog ta o måla vit, ser jag nu.
man blir lite hemma blind, så det är bra att ta kort o kolla hur det ser ut.
Ha det så gott och njut av det vackra höstvädret.

Kram Chatarina

1 kommentar:

Vita hjärtan sa...

Brickbordet var underbart fint!!! Skulle passa hemma hos mig också =)) Jättesöt liten hatthylla också.

Ha en skön söndag!
Kram Annemari