måndag 14 september 2009

Hemsjön


I går tog jag med familjen på en utflykt, vi skulle picknicka vid en sjö var tänkt och på vägen skulle vi stanna vid en skog o plocka mossa.


Vi hamnade vid Hemsjön som ligger mellan Svartå o Mullhyttan. http://www.hemsjon.se/

Jag hade läst om det stället men att det var så fint där kunde jag inte tänka mig "i ett sommarstuge område" JAG BLEV KÄR I STÄLLET HELT UNDERBART. De har två butiker o ett snickeri. På sommaren har de Café där, man kan hyra båt o köpa fiskekort.


Det jag köpte visar jag senare.


Ha det gott Chatarina

2 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Åhh...jag har ju inte varit dit än, men måste åka snart hör jag......!!! Spännande att se vad du köpte!

Ha en bra vecka!
Kram Annemari

Huset vid ån sa...

Tack för titten...Hemsjön känner jag verkligen till! Där har jag varit många gånger....Håller med dig det är så fint o mysigt där! Nu ska jag kika runt lite på din blogg....Må så gott o välkommen tillbaka till mig! Många Kramar Therese