onsdag 11 februari 2009

VAB










Här är det VAB som gäller. Var till doktorn med Viktor igen,
vi får vara hemma ett tag till, så det blir till att fortsätta mysa i soffan.

Projekt sovrum går sakta fram. Jag får måla på kvällarna när mannen kommer hem.
Men vi grejade lite i går. För ett tag sedan hittade jag mina gamla bakbord hos mor. Så igår fast inte rummet är klart så fixade vi lite för att ha något annat att göra. Viktor tyckte det var så kul, han fick vara med och bära o ställa i ordning.
Ha det så gott
Kram Chatarina

2 kommentarer:

Nettan sa...

Hoppas han kryar på sig !
Himla fint bakbord du har & vad fint ni pyntat det...kliar i fingrarna, måste åka på loppis snart !
Kram Nettan

Sallys hus sa...

Hejsan!
Hoppas han snart är frisk igen.
Vilka fina bakbord du har....jag har också haft ett sånt där litet...men var???
Va kul med projekt sovrum!
det är alltid härligt med lite nytt.
Pärlspont låter hur fint som helst...men jag måste ju säga at jag blev nyfiken på vad det var för något du eg. vill göra som maken inte går med på....

Ha en härlig vecka!
Här har vi sportlov så det är ett himlans pusslande för att barnen ska slippa vara ensamma hemma och få göra lite kulsaker...
Än så länge är slalom o Gustavsvik avklarade....i dag är det farmor o farfar som gäller.....jobb för mig förstås....suck.
Kram Katarina