onsdag 18 februari 2009

Äntligen


Jag har äntligen hittat en tallrikshylla. Jag gillade denna direkt när jag såg den.

Nu är det äntligen slut på VAB för denna gång. Sonen fick gå till dagis i dag, det var 2 veckor sen han var där. Vilket välkomnande han fick. Man blir så glad av att se 4- åringarnas glädje av att träffas igen. De är 5 st som håller ihop i vått o torrt, 3 killar 2 tjejer. Viktor kallar sitt gäng för hjärn gänget.

Så nu kan projekt sovrum sätta gång på allvar. Jag har målat halva råsponten i kväll.
Jag var ju först tvungen att titta på Arga snickarn. Hur kan man stå ut med att bo så, tur de fick lite hjälp
.
Så är det pelargonerna, jag hoppas verkligen att de klarar sig. Lavendel träden är det värre med, inge grönt syns.
Är det någon som vet hur man ska få liv i dem.
Ha en skön torsdag och snart är det helg igen.
Kram Chatarina

4 kommentarer:

Nettan sa...

Skönt & höra att det ordnat sig på " sjukfronten " =0)
Kram Nettan

Allis sa...

Dina perlagoner ser jätte fina ut!!
De kommer säkert att blomma vackert i sommar både utom/inomhus.
Skönt att sonen är frisk!
Ha en skön vecka!!
Kram E

vitating sa...

Hej!
Tack för din rara kommentar om mitt filmreportage! Fin tallrikshylla!
Önskar dig en trevlig vecka!
Kram Maria

Sallys hus sa...

Halå där!

Himmel vilken fin hylla!
Mig vill ha...;)
Jag tittar också på Arga Snickar´n....man mår lixom lite bra....jag menar....hur mycket man än tycker att man aldrig blir färdig....går det ju inte att jämföra med dessa människor...

Ha en härlig helg!
Kram Katarina