onsdag 6 februari 2008

Mitt dressing room

Tänkte visa en del av, bara mitt rum, (Dressing room). Jag älskar detta rum.
Tänk att kunna ha ett rum med Ordning o Reda. Man behöver inte leta efter kläderna. Här hängs det och ligger i färg.

På väggen har jag delar av halsbanden. Håller på o sätter upp fler tavlor. I trådbackarna har jag scarfs i färg så de är också lätta att ta fram.
Är lite fundersam över denna hörna, skulle behöva ha symaskinen här. Jag gjorde i ordning förrådet i höstas för att ha till mitt pysselrum men det fungerar inte så bra med en 2.5 åring som vill leka, springa och greja med allt. Ja ni vet nog hur det är. Så jag bör ha det inne där han kan röra sig fritt.
Här har mannen tillverkat en Dagbädd, som jag använder till att vika kläderna på, sortera tvätt, gästsäng och förvaring under.


Detta var lite från den ena sidan av rummet. Det saknas lite, tex nytt golv, lister o annat. Fortsättning följer.
Ha det så gott
Chatarina

8 kommentarer:

Allis sa...

Men vá fint.....jag blir riktigt avundsjuk, så skulle jag vilja ha det! Tyvärr finns det inte plats i vårt hem, men det ser så FINT ut.
Ha en skön helg!
Kram E

Solsjö - Under en vind sa...

Vilket bra rum! jag blir lite avis minsann.....

Ha det gott, kram!

Sallys hus sa...

Nej men Chatarina!
Har du ett sånt rum som vi andra bara drömmer om???

Men det ser sannerligen ut som om du har en hel klädaffär där!!!
Uj uj uj så mycket kläder du har!
Ha en härlig vecka!
Kram Katarina

Änglahem sa...

Vilket dressingroom.....!!! Ett sånt som alla flickor drömmer om!
Är jag avundsjuk eller är jag avundsjuk...? Det är den stora frågan?

Kramar
Ulrika

Hem och Lycka sa...

Åå, vad sotis jag blir, vill också ha ett dressingroom! kram

MiaMaria sa...

Vilket rum...wow det skulle man ha....en dröm!

Hoppas den lilla kryar på sig!

Ha´det så gott!
Ett hjärta till dig!
Miamaria

Mitt vita staket sa...

hej första titten här..lite avis ett sånt rum borde man ha...Kram Sussie

Willewira sa...

Grattis till ett så bra rum!!!

Ska jag vara ärlig så blir jag lite avundsjuk, men inte så länge till. När vi bygger till så blir det en rejäl klädkammare/dressingroom till mig (oss)också.
IDag delar vi tre garderober på 4 personer och det säger väl allt om hur det går???

Ha en bra dag!

Kram Willewira