söndag 24 oktober 2010

Vintage By KappAhl







Bilder lånade från Kappahl
Det var ett tag sedan jag skrev, Men tiden räcker liksom inte till.
Det har inte hänt så mycket här hemma. Vi är bara i tankar o förberedelser för det som skall göras, Men för er som går in o kollar hos mig så läger jag ut några plagg .
Vintage Stories kommer till jobbet den 29 oktober.

Jag har redan sett kläderna, de är helt fantastiska.
Man vill bara ha allt.
Så absolut något för Er att se fram i mot.
Ha en bra start på ny vecka
Kram Chatarina

2 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Hej Chatarina!!

Åhhh, vilka fina kläder! Helt underbara, vågar nog inte gå in på KappAhl alls ;-)) Blir så dyrt :)

Mår mycket bättre nu tack, men det var ett envist virus med illamående, huvudvärk och feber. Nu ligger dottern i maginfluensa, så jag hoppas verkligen jag slipper det!!!

Hade en riktigt bra helg! Dansen i fredags i Forshaga var toppen! Jag trodde inte jag skulle orka dansa efter att ha varit sjuk, men det gick som en dans, fniss.

Låter som om ni haft en mysig helg också! Den där styrelsen är ofta på pubrunda eller?? ;-)))

Ha en jättebra vecka så hörs vi snart igen!
Kraaam Annemari

Vita hjärtan sa...

Hej igen!

Var i Degerfors igår kväll för jag hörde att det var jättebra förra söndagen, men igår kväll var det stort tjej-överskott....typiskt. Åkte hem tidigare. Imorgon blir det Brunnsparken och Casanovas istället :)))

Ha en bra vecka!
Kraaam Annemari