fredag 7 november 2008

Muuums













I dag när jag var ledig så har jag haft en sån där åka runt o fixa grejer dag.

Var till frissan o köpte hår färg... för att i kväll ha lite egen tid.
Sedan åkte sonen o ja till Kvinnohuset o lämnade en massa ur växta barnkläder o skor... kläder efter mig också. Dom blev så glada.
Till en blomster handel, där köptes ett Mosshjärta o långa kanel stänger. Ska pynta lite.
Till mataffären o inhandlade för bullbak så när vi kom hem så bakade vi en massa bullar.

Ha det så gott
Kram Chatarina

5 kommentarer:

Nettan sa...

Mmmm...vad gott med bullar, men här kommer inget bakas, har så attans ont i armar & fingrarna är som prinskorvar...*suck*.

Mosshjärta köpte jag med på " Knopp" har bara inte kommit på vad / hur jag ska dekorerade med !?

Ha en Mys Pys Helg..
Kram Nettan

Allis sa...

Oj va fint du gjort!! Gillar verkligen ditt arrangemang på skänken! Ett mosshjärta har jag också satt upp och jag tycker att de är såååå fina. På torsdag ska jag göra kransar med min personal.
Ha en bra vecka!
Kram Eva-Lis

Viveka i Bläckhornet sa...

Gomorron!
Så härliga bilder du bjuder på.
Blev också baksugen nu...
Hjärtat blev helfint :)

Ha en skön dag

Kram Viveka

the80sme sa...

Åh gud vad mycket underbart du fått tag i! Jag blir avis, jag vill också få tag i grönmossa! :) Nåja får nöja mig med dina underbara bilder istället :)

Nettan sa...

Ja, jag ska nog ta en tur till " Lantboden " i helgen =0), hon är Mamma till en kompis till oss !

Mycket fint brukar hon ha ;0)

Kram Nettan