måndag 24 september 2007

Allrummet

Jag lovade er att jag skulle vissa bilder på allrummet, när det blev klart. Men det är inte klart ännu, så jag visar bara lite detaljer därifrån.


Den lilla handen till vänster är den nyfikna sonens. Han ska vara med överallt.




Här är Viktors hörna



Kick färgen som jag har till det grå o svarta är limegrönt. Bakom soffan har jag en vägghylla som jag ska ha lite ljus o dyl. på .

Nu har trappräcket kommit. Det har en lokal smidesverkstad gjort. Så nu är det en grind som ska tillverkas (den är på g).

4 kommentarer:

MiaMaria sa...

Tack för besöket.
Hur gjorde jag med monogrammet?
Jag hämtade bokstav i Word
under texten "parchment".

Ja visst är det fult rent ut sagt med tv men den är bra att ha.

Vad fint du har gjort och jag gillade det gamla skåpet som sonen är och pillar lite på.
Sov så gott! // Miamaria

Sallys hus sa...

Men du va snyggt!
Den soffan såg skön ut!!
Det lilla vita bordet var jätte fint. Har du målat själv??
Härligt också med den gröna färgen till!
Kram Katarina

Skatan sa...

Hej och tack för besöket! Ja, vi hoppas det...hon har arbetat där inne i kväll tills hon började gäspa okontrollerat vid sjusnåret : ) Angående ert rum, det ser ut att bli jättefint! Skall bli kul at följa dina projekt!

Vi ses en annna dag hoppas jag.

SOv gott!

Hem och Lycka sa...

Riktigt snyggt!