onsdag 1 augusti 2007

Hylla

Hyllan med strand fynd.

4 kommentarer:

smultrongården sa...

Hej svejs! Vad kul att du skrev en kommentar! Jag har din adr kvar - men jag har sällan tid att sätta mig ner. Nu har vi börjat måla huset också.... Vad kul att du tycker om vårt ställe o att ni kommer tillbaka. Gud vilken gullig bild i Fabbes träd! Jättekul! Ha det bra & lycka till med bloggandet. Och välkommen tillbaka till den här delen av länet! Kram Eva

Chatarina sa...

Hej Eva!
Jag kommer tillbaka. Hörde jag rätt när jag var hos dig, att det skall bli marken.
Kram Chatarina

Skatan sa...

Så fint det ser ut! Älskar att ni har gjort ett eget sockerdricksträd... : )

Vi ses igen någon dag!

Sallys hus sa...

Hej! Men du va synd!
Jag har ju stängt på Söndagar men man kan alltid ringa eller knacka på om man vill kika in ändå.
I Söndags hade vi gympauppvisning på lägret jag varit ledare för så jag var faktiskt inte hemma!
Meddela mig nästa gång så öppnar jag åt dig om jag inte redan har öppet! Det är alltid trevligt med besök i butiken!!
(Om man orkar få öronen avpratade av mig förstås. Hi hi.)
Kram Katarina